Darttoernooi bij sv Wateringse Veld
zaterdag, 03 mei 2014 11:04
Ga jij aan de haal met de jaarlijkse roem als dartkampioen? In de kantine van sv Wateringse Veld vindt op zaterdag 17 mei weer het jaarlijkse darttoernooi plaats. Iedereen kan zich hiervoor inschrijven, ook niet-leden. En heb je geen of weinig dart-ervaring? Ook dan ben je van harte uitgenodigd om mee te doen. Inschrijving kost 10 euro per persoon. De opzet van het toernooi is dit keer iets anders dan de voorgaande jaren. Maar wat er anders is blijft nog even een verrassing. Daarnaast zoekt de organisatie naar een passende naam voor het jaarlijkse dart-avontuur. Voor de deelnemer die de leukste naam verzint ligt een presentje klaar. Wat uiteraard wel hetzelfde blijft is dat er genoeg gelegenheid is om bij te kletsen onder het genot van een hapje en een drankje. Schrijf je snel in door een e-mail te sturen naar Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien. , onder vermelding van je naam en het aantal personen (dames / heren / kinderen tot 12 jaar) dat mee wil doen. Vermeld ook de naam die je hebt verzonnen voor het darttoernooi. Praktische informatie: locatie is de kantine van sv Wateringse Veld, Guido Moorstraat 35 Den Haag. Inloop vanaf 17.30 uur. Het toernooi start om 18.30 uur.
Laatst aangepast op zaterdag, 03 mei 2014 11:05