Geboortefeest sv Wateringse Veld GONA
woensdag, 25 juni 2014 18:27

Na alle voorbereidingen is het eindelijk zover: op 1 juli gaat sv Wateringse Veld GONA officieel van start. Om de ‘geboorte’ van onze nieuwe vereniging te vieren is iedereen van harte uitgenodigd voor een feestelijke bijeenkomst op zondag 6 juli, in het clubgebouw aan de Guido de Moorstraat 35. Aanvang 13.00 uur. Het belooft een gezellige middag te worden, waarbij we uitgebreid stilstaan bij de officiële start. Ook vindt de presentatie plaats van een nieuwe kledinglijn en onthullen we het nieuwe clublogo. Uiteraard ontbreken de beschuiten met muisjes niet. Dus kom allemaal langs op zondag 6 juli en vier de geboorte van sv Wateringse Veld GONA met ons mee.

Laatst aangepast op donderdag, 26 juni 2014 06:52