Herinnering Contributie 2014 / 2015 Niet betalen = niet spelen en niet trainen.
dinsdag, 25 augustus 2015 16:43

Beste leden,

Ondanks meerdere herinneringen, zowel via de mail, per brief en via de website zijn er nog steeds een behoorlijk aantal leden die de contributie nog niet betaald hebben.

Een club kan niet bestaan zonder betalende leden.

Als de contributie niet voor 01 september 2015 betaald is, zal het bestuur maatregelen nemen:

• De vordering wordt uit handen gegeven aan een incassobureau. Kosten zijn dan voor het desbetreffende lid.

• Uitsluiting voor het komende seizoen 2015 / 2016.

Dit is echt de laatste kans, dupeer niet de andere leden die wel betalen.

De technische staf zal worden geïnformeerd wie er een betalingsachterstand heeft.

Dit betreft zowel de senioren als de junioren.

Niet betalen = niet spelen en niet trainen.

Op de website onder het kopje “Informatie” staan bij contributie de bedragen vermeld.

Men kan de bedragen overmaken naar:

IBAN rekeningnummer NL60INGB0000529530 ten name van sv Wateringse Veld Gona onder vermelding van naam, geboortedatum en elftal.

Indien nodig kan er contact worden opgenomen met de penningmeester via Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien. .

Laatst aangepast op vrijdag, 11 december 2015 13:35