In memoriam!
LaagsteHoogste
woensdag, 28 april 2021 18:27

William Beurze

Vanmiddag bereikte ons het ontstellende  bericht, dat William Beurze aan de gevolgen van complicaties door corona is overleden.

William was een echte BTC-man. Hij heeft daar meerdere kampioenschappen meegemaakt en stootte met het eerste elftal in een aantal jaren tijd van de HVB door naar de KNVB 3e klasse. Bij zijn afscheid in 1992 kreeg William een afscheidswedstrijd aangeboden tegen oud-Ajax. Zo kon William naar eer en geweten zeggen, dat hij nog tegen Wim Suurbier, Ruud Geels, de gebroeders Muhren, Tseu la Ling, Sjaak Swart, Piet Schrijvers en Peter Boeve heeft gespeeld.

William was een uiterst geliefd persoon bij onze voetbalvereniging. Hij was nooit te beroerd om de handen uit de mouw te steken. Of hij moest vlaggen, lijnen moest kalken, kantinediensten of leider moest zijn, hij was er altijd en overal. William was gul met zijn humor en met zijn hulpvaardigheid. Hij vond het geweldig langs de lijn, in de kantine, pratend over voetbal en genoot van de vriendschappen en de sociale interactie om hem heen. Hij betekende veel voor onze vereniging, droeg anderen een warm hart toe en vormde een onmisbare schakel in onze plannen voor de toekomst.

Het is akelig stil geworden in onze kantine. Wat zullen we hem ontzettend gaan missen, met zijn aanstekelijke lach, zijn snor en zijn vlijmscherpe Haagse analyse over talloze zaken, die besproken werden.

We wensen allen, die hem liefhadden heel veel sterkte bij dit grote verlies.

Het is nog niet bekend hoe zijn afscheid eruit zal komen te zien. Mocht hier  meer informatie over beschikbaar komen, dan wordt dat zo snel als mogelijk gedeeld.

Laatst aangepast op woensdag, 28 april 2021 18:52

Wedstrijdprogramma

Onze sponsoren

Bandel Telematica Constructie Met Techniek Slot Menswear

Powered by Joomla!. Designed by: england football fanzone org.tw domain Valid XHTML and CSS.