Skillz/WV pakt de 1e periode!
maandag, 22 november 2021 08:36

Skillz/WV 1 heeft zaterdag de 1e periodetitel binnen gehaald. Na een slechte 0-0 in Pijnacker bij DSVP bleek dit toch genoeg voor de titel. Een enorme opsteker voor de mannen van trainer Oussama Bekkaoui. Aaanstaande zaterdag wacht de volgende klus: Naaldwijk, momenteel de nummer vier op de ranglijst en die zo vriendelijk was om Verburch op 1-1 te houden.Wel is er aanstaande dinsdag de bekerwedstrijd tegen hoofdklasser Smitshoek. Skillz/WV 0/23 speelde 1-1 gelijk tegen de leeftijdsgenoten van Oliveo en speelt aanstaande dinsdag de inhaalwedstrijd thuis tegen FC Maense. De veteranen hebben zondag met 2-0 gewonnen van DHC 35+ en spelen aanstaande zondag om 10:00uur uit bij Kethel Spaland.