Wateringse Veld Kranenburg pakt koppositie!
Gebruikerswaardering: / 0
LaagsteHoogste
zondag, 06 oktober 2019 01:47

WV-Kranenburg-DoCoS-15

Wateringse Veld Kranenburg kreeg vandaag bezoek van het Leidse Docos. De gasten hadden nog geen punt en wilde vandaag niet puntloos blijven. In een vlakke eerste helft was het toch de thuisclub die scoorde via Karam Boukhari 1-0. In de 2e helft was het enkel Wateringse Veld Kranenburg wat de klok sloeg en dankzij doelpunten van Fransesco Fens (pen) en Roy Speelman werd het toch nog een regelmatige overwinning. Doordat SVC en Te Werve punten lieten liggen kwam Wateringse Veld Kranenburg aan kop van de ranglijst. Volgende week de uitwedstrijd in Naaldwijk tegen Westlandia, het elftal rekent zeker op uw steun! Tot zaterdag!!

Laatst aangepast op woensdag, 09 oktober 2019 14:16

Wedstrijdprogramma

Onze sponsoren

Bandel Telematica Constructie Met Techniek Slot Menswear

Powered by Joomla!. Designed by: england football fanzone org.tw domain Valid XHTML and CSS.