Wateringse Veld Kranenburg is de weg kwijt!!
zondag, 01 december 2019 09:12

Wateringse Veld Kranenburg moest vandaag tegen Valken'68 proberen de pijnlijke nederlaag van vorige week tegen SVC'08 zien goed te maken. Het werd wederom een deceptie. Al na 16 minuten stond er 0-3 op het scorebord en Wateringse Veld Kranenburg wist niet wat haar overkwam. Met pijn en moeite werd dit ook de ruststand. Na de rust de volgende mokerslag, Valken maakt 0-4. Wateringse Veld Kranenburg speelde de 2e helft beter dan de 1e, alleen Fransesco Fens kon uit een penalty de eretreffer maken 1-4. Kortom weer een nederlaag voor de mannen van Ricky van der Bergh, aanstaande zaterdag de lastige uitwedstrijd tegen HVC'10 en dan maar hopen op een herstel, mannen succes!

Valken

Spelbeeld uit de wedstrijd (foto album Valken'68)